شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

عشقم بابا شدنت مبارک

1391/9/15 21:57
نویسنده : مامانی
5,652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امشب به بابایی گفتم تو اومدی. بزار برات تعریف کنم

موقعی که از مطب دکتر برمیگشتم خونه یه جفت کفش ناز برات خریدم. بابایی که اومد رفت دوش بگیره. تو یه کاعذ از طرف تو برای بابایی نوشتم که :

سلام بابایی. من تو دل مامانیم. مواظب من باشید. یه عکس پستونک هم کشیدم براش

وقتی دید خیلی شوکه شد. اصلا باورش نمیشد. همش می پرسید راس میگی؟ واقعا هست؟ تعجب

گفتم از خودش بپرس . اومد لباسمو زد بالا رو شکمم نوشته بودم سلام بابایی. کلی خندید. بوست کرد.بعد هم هر دومونو بغل کرد . smiley gets a big hug emoticon

هنوز نمیدونم در چه حاله. اما کم کم باهاش کنار میاد. آخه همه چی خیلی سریع اتفاق افتاد.

بابایی تا شب همش می گفت اینقدر بهم فشار اومده قلبم درد میکنه. آخی فداش بشم.

بابایی خیلی ناز و باحاله. بیای کلی با هم بازی میکنید و خوش میگذره بهتون. 

من و بابایی بیصبرانه منتظرتیم

دوست دارم دونه کوچولوی مامان   شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

 

اینم واسه بابایی

عزیزم خوشحالم که تو رو دارم، بیشتر از همیشه عاشقتم و دوست دارم.

مطمئنم خوشبختیمون با اومدن ثمره عشقمون کامل میشه.

gifbj017

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیب سرخ کوچولو
29 دی 91 19:58
نی نی گلوی هما جونم سلام.من خاله الیسا هستم.زمینی شدنت مبارک عزیز دلم الهی بسلامتی به دنیا بیای.هما جونم مبارک باشه عزیزم.


الیسای عزیزم ممنون از لطفت واقعا خوشحال شدم از دیدن اسمت تو نظرات
ایشالا شازده کوچولوی تو هم به سلامتی بیاد بغلت