شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

قدم اول

1391/8/13 3:20
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

خیلی وقته دوس داشتم برات یه وبلاگ درست کنم اما نمی دونم چرا نمیشد. می خواستم صبر کنم وقتی اومدی پیشمون برات درستش کنم اما ...سوال

امشب که شبه عیده غدیره و خیلی شبه خوبیه به سرم زد بیام و پست اولو برات بزارم که شروع وبلاگت تو این شب باشه مامانی هورا شاید خوشت بیاد و زودی بیای کنارمون

گلکم من و بابایی داریم یه تصمیمایی میگیریم. میخوایم کم کم اگه خدا بخواد خونوادمون سه نفره بشه. من و بابایی با هم خیلی خوشبخیتم و میخواییم تو هم بیای و زندگیمون رو شیرینتر کنی. تو که تو آسمونایی و به خدا نزدیکتری خودت ازش بخواه تو رو زودتر بفرسته پیش ما عسلکم.

وای جوجو یعنی ممکنه عید غدیر سال دیگه پیشمون باشی؟؟؟؟

از خدای مهربون میخوام دل همه مامانای منتظر و دوستای خوبمو شاد کنه و عیدی بهشون بده

خیلی دوست داریم مامانی

منتظرتیم فرشته آسمونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تهمینه
13 آبان 91 22:09
انشاالله سال دیگه عید غدیر همه با نی نی هامون میام تو نی نی سایت و عید رو بهم تبریک می گیم...عالیه وبلاگت دوس جونم
lili
14 آبان 91 8:30
مامان هما جونم انشالله خیلی زود نی نی تپل مپلت میاد تو دلت و سال دیگه تو دیگه بغلت باشه عزیزم..
lili
14 آبان 91 9:08
عزیزدلم انشالله خیلی زود نینی نازت میاد بغلتون....
الی
14 آبان 91 22:03
هما جونم مبارکههههههههه انشاالله خیلی زود نی نی نازت بیاد تو دلت
مامان
21 مهر 92 11:00
سلام عزیزم الان با وبتون آشنا شدم خیلی خوشحالم که آرزوتون برآورده شد و عید غدیر فرشته ی آسمونیت پیشت. دعا کن سال آینده عید غدیر دومین فرشته ی منم پیشم باشه. اگه دوست داری با من در ارتباط باشی یه خبر بده لینکت کنم خانمی. راستی همه ی وبتون خوندم عالی بود.




سلام دوستم. خوشحالم از اشناییتون. حتما و با افتخارررر لینک میکنم. انشالا فرشته کوچولو زودی میاد تو همین عید عزیز