شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

اندر احوالات مامان

1391/10/20 19:00
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی عشق من؟ جات راحته؟ توروخدا تو خوب باش. مامان که حال و روزش افتضاحه. تو خوب باش که دلم خوش باشه به خاطر خوب بودن تو من بدم!

مامان همه این مشکلات رو داره                 و بیشتر ...

تازه خاله و بقیه منو دعوا میکنن که چرا نمیرن به کلوپمون سر بزنم اخه نمیدونن من پای لپ تاپ اینجوری میشم

شبا هم که نمیزاری مامانی بخوابه و مامانی تا خود صبح      و مامان در طول روز

مامانی اینقدر آتیش نسوزون و یه کم دلت واسه مامانی بسوزه.

عاشقتم شیطونکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلی
8 بهمن 91 12:25
سلام هما جونم خوش میگذره؟دلم برات تنگ شده. امیدوارم نی نی سالم سلامت بیاد تو بغلت
lili
3 اسفند 91 9:37
سلام هما جان..خوبی؟بهتر شدی؟ این کلوب که تعطیل شده از حال هم بی خبریم..نی نی نازت چطوره؟


قربونت عزیزم بهترم
اونم خوبه سلام میرسونه به خاله جونش
مواظب خودت و ماهان جونم باش
نسرین
25 فروردین 92 18:14
عزیزم هما جونم الهی فدای نی نی ت بشم الان عکس سونوشو دیدم وایییییییییییییییییییییییییییییییی
فداش شم


عزیزم قربونت برم ایشالا زودتر نینیت بیاد دخملم تنها نمونه