شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

روز پدر

1392/3/3 2:33
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم فرزندم

آری همان مرد است... پای دلم لرزید... نتوانستم راهی شوم...

آنروز که برای اولین بار دستان مرا در دست گرفت.آری همان مرد است که با
آمدنش نور را به قلب من آورد و پای دلم نشست با صبوری...

نگاهش می کنم با شوق... راه می رود و گوش دلم به صدای پای
اوست و بند دلم گیر نگاهی که وقتی می گذرد از کنارم مرا درخود محو می کند...

هنوز دست و پایش را گم می کند دلم...می لرزد وقتی چشمهایش
کنجکاوانه احساس مرا زیر و رو می کند هنوز هم و همیشه...

آیا هرگز کسی می توانسته اینگونه عاشق باشد؟

او انتخاب من است... زندگی من است...

و نفسی که در جسم من روح زندگی را می دمد با آغوشی که امنیت محض است بی دروغ!

و دستانی که معجزه می کند با هر نوازش...

آری همان مرد است...

همان مردی که حتما شایسته است که پدر تو باشد

  

فرشته آسمونی من

امروز روز پدره. برات خوشحالم که یکی از بهترین های مردای دنیا بابای توئه. من از طرف خودم و تو روزشو بهش تبریک گفتم. ایشالا سال دیگه خودت با دستای کوچولوت هدیه اشو میدی و  دوتایی براش جشن میگیریم.

مامان و بابا خیلی دوست دارن گلکم

                                پدر

 

همسر مهربونم، همه آرامشم، روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلی
19 خرداد 92 10:51
خوشم میاد که به صورت mass production یا همون تولید انبوه خودمون متن اضافه میشه یهویی اینجا!! خخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخ
کلا مامانی یهو موتورش روشن میشه!!!
نینا
21 خرداد 92 2:49
سلام عزیزم براستی که نی نی قشنگترین اتفاق زندگی ماست
ایشاله قدمش خیر و نامدار باشه برای شما



ممنونم نینای عزیزم
ایشالا باراد کوچولو به سلامتی بیاد بغلت
نارمیلا
26 خرداد 92 2:19
سلام دوستم ببخشید اون شب دیر سوالت و دیدم صفحه رفرش نکرده بودم اسم نارمیلا تو ثبت نیست باید بری تاییدش کنی چون معنی بدی نمی ده ایراد نمی گیرن ایشاله ثبت شهر خودت برو چون ترکیب ترکی و عربی اگر ترک باشی راحت تر هم باهات کنار میان