شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

خوش اومدی فسقلی

1391/9/15 19:46
نویسنده : مامانی
681 بازدید
اشتراک گذاری

gifbj131

 

سلام سلام گل کوچولوی من

خیلی خوشحالم مامانی.

امروز با خاله الی رفتیم آزمایشگاه خیلی استرس دارم. مسئول آزمایشگاه گفت 2 ساعت دیگه جوابش حاضر میشه. تا اون دو ساعت بگذره من هزار بار مردم و زنده شدم. بالاخره ساعت 6 رفتیم جوابو بگیریم.

وااااااااااااااای خداااااااااااااااااااا شکرت

باورم نمیشد تو دو روز اینقدر شده باشه. بتای مامای 289 بود.

ازت ممنونم خدای مهربونم. ممنونم که یکی از فرشته های نازتو به ما امانت دادی.

gifbj028

فسقلی از تو هم ممنونم که مامانی رو ناامید نکردی. قول بده تا آخر پیشم بمونی.

بیا از الان که دیگه خیالمون راحت شد و مطمئن شدیم تو دل مامانی هستی سفت و محکم همدیگرو بغل کنیم و بچسبیم بهم.

خیلی مواظب خودت باش عزیزم.

دوست دارم و عاشقتم

   http://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif    ني ني شكلك        ني ني شكلك       ني ني شكلكhttp://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لی لی
17 آذر 91 19:03
هورا هورا مبارکه مبارکه عزیزممممممممممم


ممنون خاله لی لی
بوس واسه نی نی نازت
الی
18 آذر 91 13:12
مبارکه هما جونمممممممممممممممممم