شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

من نا امید نمیشم

1391/9/13 19:25
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من سلام

امروز صبح رفتم آزمایشگاه ني ني شكلك

قبل از آزمایش مسئول اونجا گفت زود اومدی و ممکنه لازم باشه تکرار شه آزمایش.

ترسیدم مامانی. نکنه تو دلم نباشی جوجوی منم؟

موقعی که داشت خون می گرفت ازم پرسید دوس داری مثبت باشه یا منفی؟ با یه عالمه اضطراب گفتم مثبت. گفت ایشالا

اون نیم ساعت چقدر طولانی بود!!!!!!

بالاخره جواب حاضر شد بتا 22 بود و رنج مثبت آزمایشگاه بالای 25!

گفت تو رنج مشکوکه. یه هفته دیگه بیا

کلی حالم گرفته شد مامانی

خوبه این همه سفارش کرده بودم بهت که بتات بالا باشه!

اما فدای سرت. ایشالا هستی عشقم و آزمایش بعدی خیالمون راحت میشه

همش دارم سعی میکنم مثبت فکر کنم و به بودنت

فردا بابایی به خاطر آلودگیه هوا تعطیله، اما من و تو چون دو روزه نرفتیم باید بریم سرکار. خیلی نگرانتم مامانی. حتما فردا ماسک میزنم.

بابایی با اینکه هنوز مطمئن نیست هستی یا نه اما خیلی نگرانمونه. می گفت بریم بمونیم پیش مامان بزرگ اینا. اونجا آب و هواش تمیزه.

اما نمیشه که گلم. دلمون واسه بابایی تنگ میشه. مگه نه؟

مواظب خودت باش شیرینم

دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
13 آذر 91 19:39
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
آتنا
14 آذر 91 2:20
سلام هما شما همون همایی هستی که تو کلوب با روشا و ... بودی ؟؟؟؟ وای ینی مامان شدی ؟ خیلی بهت تبریک میگم عزیزم من کلوبو پاک کردم و بعد دیگخ نتونستم بیابمش بهم خبر بده منتظرم
گلی
14 آذر 91 19:34
عزیزم اصلاً نگران نباش!! خدا بزرگه خودم نی نی خوشملیت که به دنیا بیاد می خورمش.....
رویا
16 آذر 91 11:29
الهی مبارکت باشه قدم نینی هم پر خیر و برکت باشه
الهی خاله رویا فداش شه


خاله لی لی
17 آذر 91 10:25
سلام سلام....آخ ج.نم دیدی نی نی نازت اومده تو دلت...هورا...نمیدونی هما چقدر خوشحال شدم عزیزم یه عالمه تبریک انشالله به سلامتی بیاد بغلت گلم.....