شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

هنوز تو شوکم !!!

1391/9/11 20:13
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

شیطونک من داری با مامان قائم موشک بازی میکنی؟ میدونستم هستی نفسه من

امروز فقط خدا میدونه چجوری تو محل کارم بند شدم تا ساعت کاری تموم بشه. صبح موقع رفتن بی بی چک خریده بودم و عصری مثل جت اومدم خونه!

الان که دارم به بی بی چک مثبت  نگاه میکنم هم خوشحالم و میخندم هم اشکام میریزه

قربونت برم تو هم دلت واسه من و بابایی تنگ شده بود که آماده بودی و منتظر؟!

مامان فدات بشه که اینقدر مهربونی و دلت نیومد مامانیو منتظر بزاری و همین ماه اول اومدی تو دلش

ایشالا جواب آزمایشمون هم مثبت باشه مامانی

اونوقت من و تو و بابایی یه جشن سه نفره میگیریم

وقتی بابایی از ماموریت برگرده واسش بهترین خبر دنیا رو دارم

خداجونم ازت ممنونم

یه کاری بکن این رویای شیرین ادامه پیدا کنه

 

 راستی گلم به خاله ها گفتم اومدی کلی خوشحال شدن و تبریک گفتن

به دوستات بگو زودتر بیان تو دل ماماناشون

دوست دارم نازنینم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلی (انرژی مثبت)
13 آذر 91 16:04
سلام عزیزم.. انشاا... دومادیشو ببینم خواهر....