شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

برای گل قشنگم

1391/8/23 2:47
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم سلام

خوبی عشق مامان؟ 

مامی دیروز رفت دکتر. دکی گفت خوبه خوب شده. دیگه دارو نداد خدارو شکر. منم خیلی خوشحال شدم اخه خیلی میترسیدم مشکل کلیه ام جدی باشه ولی حل شد.

عزیز دلم حالا من و بابایی میتونیم با خیال راحت بیاییم دنبالت اما مامی از دیشب دودل شده و نمیدونه چیکار کنه! مامی کلی دلش گرفته. امروزم سرکار نرفته چون اصلا حوصله نداشت

ولی تو حاضر باش عشقم. ساکتو ببند و آماده باش که هر موقع اومدیم دنبالت بتونی با ما بیای اگه این ماه نیاییم دنبالت حتما ماه دیگه میاییم ایشالاااا

با قلب کوچولو و مهربونت برامون دعا کن مامانی

دوست دارم کوچولوی نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lili
18 آبان 91 20:39
عزیزدلم دودلی برای چی؟؟؟؟برین دنبالش که اون مننتظرتونه و همه چی رو بخدا بسپارید...فدای تو ...
گلی
19 آبان 91 21:17
عزیز دلم انشاا... زود مامان میشی. من نی نیتو گاز می گیرم. آخخخخیییشششش