شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

شش ماهگی وروجکم

1392/2/13 3:42
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیس گلابتون مامانی

خوبی؟ سرحالی؟ تکونات و شیطونی هات که میگن همین طوره! عاشق تکوناتم عسلم. از وقتی بیدار میشم  با هم حرف میزنیم و تو تو واسه مامان تکون میخوری و دلبری میکنی. مامانم همش قربون صدقت میره. همه کارامونم با هم انجام میدیم. خیلی خوبه که اینقدر بهم نزدیکی. با من نفس میکشی. ضربانتو تو وجودم حس میکنم و بودنت بهم آرامش میده. سکسکه های بامزه اتو میشمرم و قند تو دلم آب میشه.

خداروشکر که هستی و سالمی . منم فقط همینو میخوام عزیزکم . تو که خوب باشی منم خوبم . بابایی هم خوبه. اصلا همه چی خوب و روبراهه.

عزیزم شش ماهه که تو دل مامانی. داری بزرگ میشی نفسم. تو بزرگتر مامانی چاق تر!!!

خیلی چاااااااااااق! راستشو بخوای زیاد راضی نیستم از این وضعیت. همه چی داره سخت میشه. مخصوصا خوابیدن! نشستن و سختر از اون بلند شدن!

ولی چه میشه کرد. همش فدای یه تاره موی دخمل نازم. ایشالا این 3 ماه باقیمونده هم بگذره و به سلامتی بیای بغلم. قول میدم یه مامان مانکن بشم  برات نیشخند

 

راستی یه خبر دیگه. اونم اینکه دکترمون رو بازم عوض کردیم ولی فکر کنم این دیگه آخرین بار بود. ایشالا تا آخر میریم پیش همین دکتر.

واسه ویزیت اول که رفتم صدای قلبتو  چک کرد و بعدشم شکممو معاینه کرد و گفت 1 کیلو تا 1 کیلو 100 گرم هستی البته تقریبا. ماشالا به دخملم.

قربونت برم زودتر بزرگ شو که دیگه زیاد وقت نداریم.

عاشقتم فسقلی

 

راستی تا یادم نرفته جایزه های شش ماهگیت رو تو پست بعدی میزارم و اونجا میگم چرا دو تا جایزه داشتی این ماه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)