شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

روز مادر

1392/2/11 1:35
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی بعد از مدتها انتظار پاهای کوچکت به زمین خدا برسد و پس از جدا شدن از بهشت خدا گریه بلندی سر دهی نمیدانی که با اولین گریه ات دنیا به من می خندد و نام زیبای مادر بر من می نهد

 

سلام عروسکم

امروز روز مادره. یه روز خاص واسه یه ادمای خاص به نام مادر ...

من هنوز یه مامانه نصفه و نیمه هستم تا وقتی بیای تو بغلم  و من جرات پیدا کنم که بگم من یه مادرم!

از خدا ممنونم که تورو بهم داده و با بودن تو میتونم شایسته این نام مقدس باشم. دوس دارم یه مامان خوب بشم برات مثل مامانه خودم. کاش بتونم.

مامان گلم روزت مبارک. تا زنده ام مدیون زحمات تو و محتاج آغوش گرمتم.

خیلی دوست دارم مامان مهربونم

 

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)