شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

تولدم مبــــــــارک

1392/4/26 23:54
نویسنده : مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گلم

عشقم امروز تولد مامانی بود. بابایی برام گل و کیک و یه کادو باحـــــــــــــال گرفته بود و یه تولد دو نفری گرفتیم.                                             

                                                   

کلی هم عکسای خوشمل گرفتیم.

این تولد خیلی با تولدای دیگه فرق داشت چون تو توی دلم بودی مامانی.

اخرین تولد دو نفرمون هم بود. ناراحت نشی هااااااا ، ولی کلی واسه روزای دو نفرمون دلم تنگ میشه. اما میدونم با اومدنت زندگیمون قشنگتر و عشقولانه تر میشه.

قربونت برم که اون تو هی وول میخوری و کلی با شیرینی کیک حال کردی و واسه مامان میرقصی.                                             

سال دیگه 3 نفری تولد میگیریم و من از الان که بهش فکر میکنم کلی ذوق میکنم.

خدا رو همیشه شکر میکنم به خاطر داشتن بابایی مهربون و تو گل کوچولو.

عاشق هر دوتاتون هستم.

                                                  2809 شکلک های زیبا برای تبریک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
1 مرداد 92 10:10
سلام دوست عزیزم تولدتون مبارک با اجازتون لینکتون کردم منم تقریبا تا یه هفته زایمان دارم دوس دارم با هم همراه باشیم


خوشحال میشم دوستم