شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

فقط یه هفته دیگه . . .

1392/5/5 14:40
نویسنده : مامانی
524 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم سلام

عشق مامان سلام

شیطونک مامان سلام

گلکم امروز از صبح که بیدار شدم همش دارم هفته بعد این موقع رو مرور میکنم. رفتن به بیمارستان و عمل و اومدن تو! همش تو ذهنم این چیزاس لحظه به لحظه میاد تو ذهنم.

فقط یه هفته دیگه میای تو بغلم . من و بابایی کلی هیجان زده ایم.

دوست داریم و بی صبرانه منتظریم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
7 مرداد 92 23:43
خانومی یه خبر جدید دیگه که نی نی مام 12 مرداد به دنیا میاد 11 مرداد و دکتر قبول نکرد بد جور از زایمان میترسم شما چطورررررر؟؟؟


به سلامتی گلم
راستش من اصلا نمیترسم
ایشالا که خیر باشه واسه همه
نسرین خاله
1 شهریور 92 16:34
عزیزززززززززززززز دلمههههههههههههههه عشقمهههههههههههههههههه فداش شم
lili
3 شهریور 92 14:22
خاله هما جون مبارکههههههه پس بیا برامون عکسای جدید از نارمیلا جیگر بذار...بدو مامانی اپ کن... راستی ادرس وباگ رو عوض کردم به ایم عزیزم... http://mahann1392.blogfa.com