شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

آخ جون بالاخره چله رسید

1392/6/17 0:09
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر این چله رسید و تموم شد. خسته شدیم از بس همه گفتن اینکارو نکن تا چله اون کارو نکن تا چله!

نازگل مامان چهل روزه شد. فئاش بشم من. دو تایی رفتیم حموم و کلی اب بازی کردیم

 

اینم عکسش :

                     

 

اینم بعدش :

 

                   

 

یک ماه و ١٠ روزگی

٥ هفته و ٥ روزگی

٤٠ روزگی

عــــــــــــــاشقتیم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فري(تانسو)
31 شهریور 92 12:32
اي جونمممممممممم نازيييييييييي منم خيلي حموم كردن ني ني رو دوست دارم. منتظر اون روزم كه حمومش كنم خودم. عزيزم من با اجازت لينكت كردم. اگه دوست داشتي بهم سر بزن


ایشالا حمومشم میکنی عزیزم
ممنون
منم لینکیدم
گلی
1 مهر 92 9:57
مامانی خیلی ...! نمیگی ما خجالت میکشیم لختمون میکنی میزاری جلوی دوربین! لااقل با بیکینی میذاشتی آبرومون نره!!! ای بابا!!!! حالا من جواب این همه خاطرخواه رو چی بدم؟؟!! (از زبون نارمیلا به مامان هما)


عشق مامان بیکینی داشتی که! خواستی دوش بگیری درش آوردی !