شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

روز دختر

1392/6/16 1:57
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

 

مامان فدات شه امروز داشتم ازت عکس میگرفتم که یه دفعه سه بار پشت سر هم گفتی آغوووو

 

دقیقا تو چهل روزگی

5 هفته و 5 روزگی

ذوق مرگ شدم من قربونت برم با اون صدای قشنگت.

 

         

 

تازشم امروز روز دختره. من یه مامان خوشبختم که تو فرشته کوچولو دختر ناز منی.

روزت مبارک دخترک آسمونی من.

 

قابل شمارو نداره خانم خانما . . .

 

                        

 

عــــــــــــــــــاشقتم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
21 مهر 92 11:27
روز دختر گلت مبارگ با افتخار لینکتون کردم
مامان
29 مهر 92 8:25
عزیزم نیستی دلم برای شما و دختر گلت تنگ شده


مامی یکم تنبل تشریف داره. ایشالا به زودی میام بیشتر اشنا شیم