شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

دو ماهگی عشقم

1392/8/25 2:35
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

عشق کوچولوی من دو ماهگیت مبارک. مامان فدای قد و بالات. قربونت برم که هر روز داری بزرگتر میشی

 

 

              

 

امروز واکسن هم داشتیم رفتیم بهداشت اول قد و وزنت و اندازه گرفتن.

قدت 60

وزنت 5500

بعد قطره فلج اطفال رو دادن بهت که لطف کردی و برگردوندی به خودشون! و دوباره بهت دادن

بعدشم واکسنات رو زدن. پاهاتو گرفتم و رومو برگردوندم که نبینم. بمیرم که دردت اومد و جیغ زدی ولی مثل همیشه قوی و صبور بودی و تا چسب بزنن اروم شدی. افرین عروسکم. خداروشکر خونه هم زیاد اذیت نشدی. کمپرس سرد گذاشتم برات . مدام تبتو چک میکردم. فقط نصفه شب یکم بدنت گرم شد که گریه نمیکردی فقط بی قرار بودی و نمیتونستی راحت بخوابی. فرداش هم سرحال بودی و تموم شد!

خیلی راحتتر از اون چیزی که فکر میکردم بود. خداروشکر

همیشه سلامت باشی دخترکم.

 

              

                       

 

درگوشی نوشت : تو مرکز بهداشت گفتن تا فردا به پات اب نزنم. وقتی رسیدیم خونه چنان دسته گلی به آب دادی که با مامانجون مجبور شستیم چهار طرف تشکتو بگیریم ببریمت تو حموم !! خسته نباشی مادر نیشخند

 

 

 

62 روزگی

8 هفته و 6 روزگی

2 ماه تمام

 

خیــــــــــــــــــــــلی دوست دارم عسلم

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان
25 آبان 92 7:48
سلام عزیزم. 2 ماهگیت مبارک عزیزم. مامانی خیلی دیر به دیر میای من دلم برای خوشگل خانم تنگ میشه آخه
گلی
26 آبان 92 22:42
نارمیلا حسابی قویه! آفرین خاله. خوشم میاد که بچه میفهمه کی و چطوری کارخرابی کنه که ...خخخخخخخخخخخخ
الی
29 آبان 92 15:40
ای جونم ماشاالله چه بزرگ شدی نارمیلا عسل
دریا
15 آذر 92 12:20
سلام عزیزم چه دخمل نازی داری ان شالله همیشه صحیح و سالم باشه خوشحال میشم به من هم سر بزنی
lida
15 آذر 92 22:45
وای خدای من این جیگر رو ببین چه بزرگ شدههههههه..ماشالله خدا همیشه حفظش کنهههههههههههه
الهه
17 آذر 92 14:01
دوماهگی نازنازی جون مبارک خاله فداش شه جه نازم هست البته به چشم مادر شوهری دارم نگا میکنماااااااااا