شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

شیطونی نکن !!!

1392/4/16 16:38
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خانوم. جیگر مامان خوبی؟

دیروز نوبت دکتر داشتیم. بابایی 3 روزه ماموریته واسه همین با مامانجون رفتیم. اوووووووووووووف خیلی طول کشید. دکی جون همیشه دیر میاد متاسفانه. 5 رفتیم 10 رسیدیم خونه!

دکی شکممو با دست معاینه کرد و گفت زیادی سفت شده و ممکنه منجر به زایمان زودرس بشه. مخصوصا که گروه خونیم هم منفیه!!! اینو دیگه نشنیده بودم.

قرص داد و نامه اورژانسی واسه بیمارستان که اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد سریع بریم بیمارستان.

این دو سه روز خییییییییییلی درد دارم مامانی. همش دراز کشیدم و شکمم انگار داره میترکه از بس کش اومده. فسقلی اینا همش زیره سره توئه!! بابایی هم نیست خیلی بهم سخت میگذره. همش دلتنگم و اشکم سرازیر میشه.

خدا تو و همه نی نی هارو حفظ کنه گلم.

راستی 2-3 تا از دوستات به دنیا اومدن. هوراااااااااااااا

آیسا و مهرسام و پناه قلب

تو هم ایشالا به موقع و صحیح و سالم میای عزیزکم. خیلی منتظرتم.

خدایا مواظب گل کوچولوم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان ارشیا
23 تیر 92 15:21
ایشالا به سلامت فارغ بشی و دختر گلتو بغل کنی


ممنونم دوست عزیز
سارا زارع
27 تیر 92 18:24
سلام گلم .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم.


حتما دوستم
سارا زارع
27 تیر 92 18:28
سلام گلم .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم .
گلی
29 تیر 92 13:02
مامان هما بجنب عکسای اتاق نارمیلا رو بزار! به دنیا میادا!!!!


دارم تلاش میکنم خخخخخخ
آلما
30 تیر 92 14:42
سلام هما جونم
ایشالا سالم بدنیا میاد جوجت عزیزم نگران نباش دوست دارم ی دنیا


فدای تو الما جون
منم دوست دارم