شکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جونشکوفه انار مامان و بابا، نارمیلا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین اتفاق زندگی

عشق من خوش اومدی

1392/5/7 2:45
نویسنده : مامانی
187 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من خوش اومدی

قدم رو چشم من و بابایی گذاشتی

فدای قد و بالات

فدای شیرینیت

فدای نگاه معصومت

دوس داشتنی من خوش اومدی

خداروشکر همه چی خوب بود. حالا بعدا میام مفصل برات میگم از صبح که بستری شدیم تا وقتی که مرخص شدیم چه اتفاقاتی افتاد.

دوست داریم عروسک قشنگم

ممنونم که صحیح و سالم اومدی پیشمون

خدایا هزار بار شکـــــــــــــرت

همه بچه ها رو در پناه خودت حفظ کن، مواظب گل ناز منم باش

 

نارمیلا روز تولدش تو بیمارستان

 

         نارمیلا عشق مامان

 

دخملی با وزن ٣٢٥٠ ، قد ٥٠ و دور سر 35 به دنیا اومد.

ماشالاااااا به قد و بالاش

 

مامان نوشت : نارمیلا جیگر تا روز تولد یعنی تا هفتم مرداد ماه سال هزار و سیصد و نود و دو :

38هفته و 3 روز

8 ماه و 20 روز

268 روز

6432 ساعت

385920 دقیقه

23155200 ثانیه

تو دل مامانی بود

راستی مامانی چهره ات کاملا ترکیبیه! یعنی نصف شبیه منی نصف شبیه بابایی.

هر کی تو رو دیده گفته چشات دقیقا مثل چشمای منه. فدات بشم کوشولوی من.

همیشه سلامت و شاد باشی مامانی

من و بابایی برات بهترین آرزوها رو داریم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلی
22 شهریور 92 22:32
بدو مامان هما!!! زود به زود آپدیت کن دیگه! ما عسکای جدید میخوایم خوب


چشم خاله گلی. اگه دخترک فرصت بده بهم حتما اپ میکنم